Renault Mégane 1 Facelift review sau mașină la 2000€

 

renault-megane-berline-1999-2001009

       Acesta este primul meu articol pe blog în care vreau să vă vorbesc despre Renault Mégane 1 facelift sau faza a doua, o masină care o putem gasi pe foarte multe site-uri de anunțuri auto la un preț ce se învârte în jurul sumei de 1200-2500€ cu sau fara taxa de înmatriculare. Dar putem scoate acest autoturism, Renault Megane 1 facelift de origine franceză la un preț de 2000 de € cu tot cu taxa auto plătită, taxa variând în funcție de motor.

       Scurtă Istorie: Renault Megane 1 a fost lansat în anul 1995 ca înlocuitor al lui Renault 19 folosind aceeași platforma dar cu un design îmbunatațit,  motoare și transmisie. Constructorul francez a ales să schimbe numele autoturismului Renault 19 în Renault Mégane dupa un concept din 1988, iar designul este facut de Patrick Le Quément. A ales să schimbe numele pentru că majoritatea constructorilor auto au schimbat numele modelelor, renunțând la cifre în denumirea automobilelor.

       În anul 1999 Renault a facut un facelift la modelul Renault Mégane din anii 1995-1998 modificând grila frontală și înlocuiesc motoarele cu motoare noi mai performante și mai economice pe benzină și pe motorină,  cutia de viteză au modificat-o sau au schimbat-o pentru noile motoare.

Renault Mégane 1 Facelift motorizari: -benzină

                                                                      -diesel

Motorizarea pe benzină la Megane 1 Facelift este urmatoarea:

Motor K7J 1.4, 8V MPI:1390 cm3    de 75 CP / 55 kW cu un cuplu motor de 112 Nm la o turație de 3000 tr./min, atașat la o cutie JH cu 5 rapoarte.Atenție!!! Acest motor este încadrat în norma de poluare euro 2 înaintea anului 2000, iar dupa 2000 este încadrat la euro 3.

Motor K7M 1.6, 8V MPI:1598 cm3  de 90 CP / 67 kW cu un cuplu motor de 128 Nm la o turație de 3000 tr./min, atașat la o cutie JH cu 5 rapoarte.Atenție!!! Acest motor este încadrat în norma de poluare euro 2 înaintea anului 2000, iar dupa 2000 este încadrat la euro 3.

Motor K4J 1.4 i, 16V:1390 cm3  de 95 CP / 70 kW cu un cuplu motor de  127 Nm și trage liniar în toate plajele de turatie de la aproximativ 2000 tr./min.Atenție!!! Acest motor este Euro 3 de când a fost fabricat, introdus în anul 1999 de Renault pe Megane și pe alte modele din gama Renault.(Nu există acest motor ca fiind euro 2).

Motor K4M 1.6 i, 16V:1598 cm3  de 107 CP /  79 kW cu un cuplu motor de  148 Nm și trage liniar în toate plajele de turatie de la aproximativ 1500 tr./min. Atenție!!! Acest motor este Euro 3 de când a fost fabricat, introdus în anul 1999 de Renault pe Megane și pe alte modele din gama Renault.(Nu există acest motor ca fiind euro 2).

Motor F4P 1.8 i, 16V:1783 cm3  de 115 CP /  86 kW trage liniar în toate plajele de turatie de la aproximativ 1500 tr./min. Atenție!!! Acest motor este Euro 3 de când a fost fabricat, introdus în anul 1999 de Renault pe Megane și pe alte modele din gama Renault.(Nu există acest motor ca fiind euro 2).

Aceasta este gama de motorizare pe benzină disponibilă pe Renault  Megane 1 Facelift 1999-2003 cu mici variații de putere pentru modelele mai noi. Iar recomandarea mea sunt motoarele 1.4 16V/1.6 16V în vederea achiziționări  Renault  Megane 1 Facelift!

Motorizarea diesel la Megane 1 Facelift este urmatoarea:

1,9 D (Moteur F) 1 870 cm3 65 cp (48 kW) 160 km/h 16,5  
1,9 dTi (Moteur F) 1 870 cm3 80 cp (60 kW) 170 km/h 13,8  
1,9 dTi (Moteur F) 1 870 cm3 98 cp (75 kW) 183 km/h 12,3  
1,9 dCi (Moteur F) 1 870 cm3 102 cp (76 kW) 188 km/h 11,5

Aceasta motorizare cu carburant motorină prezentată în tabelul de sus este disponibilă pe Megane 1 Facelift cu diferit tipuri de injecție, de la diesel clasic până la motoare turbo 1,9 dTi/1,9dCi.Am să atașez si o fotografie cu toata gama de motoare disponibilă pe Renault Mégane 1 faza 2;renault-megane-i-motorizarisursă poză www.promotor.ro

Defecte des întâlnite la Megane 1 Facelift:

  • Butonul din dreapta de pe consola cu aer conditionat, cel cu treptele de la volumul de aer se învarte, dar nu baga aer. Este una din problemele des întâlnite la Megane
  • Nu mai afișează consumul instant.
  • Aerul conditionat nu raceste suficient.
  • Geamul blocat intr-o anumită poziție din cauza motorașului electric sau a cablului de oțel de la macara.

Cam astea ar fi o mică parte din probleme la care să vă așteptați de la Renault Megane 1 Facelift, ca minusuri considerabile.

Plusuri  Megane 1 Facelift:

+ Motoare pe benzină foarte performante și  rafinate.

+ Siguranță, dispunând de 4 stele la testele Euro NCAP.

+ Bine dotată .

Minusuri Megane 1 Facelift: -Defecțiuni pe partea electrică .

-Finisaje medii  la interior, a plasticelor.

Cam atât despre Renault Megane 1 Facelift sper că nu v-am plictisit cu atâtea date și detalii.

Daca v-a placut sau nu,  lasați un mesaj civilizat cu parerea voastră.

Rog posesorii de Renault Megane 1 să -și spuna parerea și ce probleme tehnice au întâlnit la Megane și cum le-au rezolvat!

PS:Cărui automobil second hand ați vrea să îi fac review, vă rog specificați marca și modelul exact?


2 thoughts on “Renault Mégane 1 Facelift review sau mașină la 2000€

  • Sas

    Ms,foarte frumoasa prezentarea,eu am unul din 1999 facrlift,mk.a cazut stergatorul de pe luneta,e un releu pe centrala sub bord in stanga si trebuie schimbata toata nu merge doar releul,la pornire rece turatia urca la 2000 si daca..l las 5 minute coboara la 800 normal in schimb daca am apasat pedala duoa pornire urca la 3000 coboara la 800 fluctueaza e groaznic si consumul ma duce la 9%! Am schimbat motorasul pas cu pas (senzorul ralanty)

    Reply
  • Marius

    Cauza este neetansarea galerie de admisie de catre 2 garnituri (semeringuri) ce se afla intre galeria de admisie si carcasa filtrului de aer

    Reply

Speak Your Mind

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.