Review Opel Astra G (Mk 4)

Opel Astra G  si Astra Clasic, este un model din clasa compacta ce se produce in Germania la Russelsheim  dar aparţine grupului General Motors (GM) a producătorul american din Detroit.
Opel Astra G s-a produs între anii 1998 si 2004,  producţia a continuat in paralel cu noul model Opel Astra H din 2004 până in 2009 sub denumirea de Astra Clasic produs in Polonia pentru mai multe țări din Europa Centrală si de Est, istoria repetându-se si in cazul lui Opel Astra H cu  Opel Astra J. Opel Astra G s-a fabricat în mai multe tipuri de caroserii: hatchback (2/3 uşi, 4/5 uşi), limuzina /sedan, caravan/breack, coupe si cabriolet. Opel Astra G a avut concurenţi din clasa compacta precum Ford Focus 1 (MK1) si VW Golf 4 (MK4), Renault Megane 1, etc. Dar lupta pentru clienţi si număr de maşinii vândute s-a dat cu rivalii europeni VW Golf 4 (Mk4) si Ford Focus 1 (Mk1).
Compacta produsă în Germania s-a remarcat cu un bord cu finisări medii la atingere dar rezistente în timp, la acest capitol  fiind peste Ford Focus 1 dar sub VW Golf 4, calitatea materialelor s-a îmbunătățit după faceliftul din 2001, odată cu introducerea a mai multor dotări si noi motorizări mai economice si mai performante. Din acest punct de vedere al calităţi materialelor interioare Opel Astra G s-a clasat la mijloc intre VW Golf 4 si Ford Focus 1. Cu toate astea Opel Astra G are o direcţie mai precisă si mai dinamică decât a rivalului VW Golf 4 dar sub Ford Focus 1.

Astra G este primul Opel cu caroserie complet zincată ce dispunea de o garanție a caroseriei împotriva ruginii de 12 ani, lucru foarte important pentru fiabilitate si reducerea costurilor de întreţinere cu tinichigeria dar si durata de exploatare prelungită.
Echiparea standard Opel Astra G
Modelul de bază Astra G este echipat cu servodirecţie, 4 airbag-uri (modelele de export vin cu 2 airbag-uri), ABS, EBD, imobilizator. Dar in funcţie de versiune dotările suplimentare pot fi aer condiţionat, geamuri electrice, oglinzi electrice, radio, închidere centralizată cu telecomandă, xenon.
opţionale contra cost suplimentare sau extra sunt klimatronic, sistem de navigare, faruri xenon.
Siguranță: din punctul de vedere a siguranței nici Astra G nu se dezminte si obţine 4 stele la testele Euro Ncap precum concurenții Focus 1 si Golf 4.
Opel Astra G :  ∗∗∗∗ stele Euro NCAP
Motoare.
Opel Astra G si astra Clasic au avut o gamă largă de motoare cu puteri diferite atât pe benzină de la 65 CP-160 CP cât si diesel de la 80 CP-125 CP. Opel Astra OPC, un model coupe dispune de  două motoare unul de 160 CP disponibil până în 2002 si unul de 200 CP a versiuni Opel Astra OPC 2 disponibil din toamna lui 2002.
Acuma am  să  iau tot paletul de motoare si să le disec pe rând.
Motoare pe benzină:
Motorul de 1.2  16V, cu capacitatea de 1199 cm³ ( cod X12XE) cu puterea de 65 CP /48 KW  atinsă la 5600 ture si dezvoltă un cuplu de  110 Nm la 4000 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 6,1-6,4, acest motor a apărut in ani de fabricaţie 1998 si 2000.
Motorul de 1.2  16V, cu capacitatea de 1199 cm³( cod Z12XE) cu puterea de 75 CP /55 KW  atinsă la 5600 ture si dezvoltă un cuplu de 110 Nm la 4000 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 6,1-6,4, acest motor a apărut in ani de fabricaţie 2001 si 2005.
Motorul  de 1.4 16 V, cu capacitatea de 1389 cm³ ( cod X14XE) cu puterea de 90 CP /66 KW  atinsă la 6000 ture si dezvoltă un cuplu de  125 Nm la 4000 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 7,1-8,3 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 1998 si 2000, numai modele de export au acest motor.
Motorul  de 1.4 16 V, cu capacitatea de 1389 cm³ ( cod Z14XE) cu puterea de 90 CP /66 KW  atinsă la 6000 ture si dezvoltă un cuplu de 125 Nm la 4000 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 7,2-8,3 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 2001 si 2005.
Motorul  de 1.4 16 V Twinport, cu capacitatea de 1364 cm³ ( cod Z14XEP) cu puterea de 90 CP /66 KW  atinsă la 5600 ture si dezvoltă un cuplu de 125 Nm la 4000 de ture/min, acest motor a apărut in ani de fabricaţie 2003 luna a 10-a si 2009 la Opel Astra II Clasic fabricată in Polonia.
Probleme ale acestui motor:furtunul de pe returul pompei de apa se poate forfeca reducând debitul de apa care strică garnitura, pentru că furtunul a fost  iniţial din plastic/cauciuc pe primele generaţi de motoare, ulterior a fost înlocuit cu un furtun robust din metal.
Motorul  de 1.6 8 V, cu capacitatea de 1598 cm³ ( cod X16SZR) cu puterea de 75 CP /55 KW  atinsă la 5200 ture si dezvoltă un cuplu de  128 Nm la 2800 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 7,1-8,2 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 1998 si 2000.
Motorul  de 1.6 8 V, cu capacitatea de 1598 cm³ ( cod Z16SE) cu puterea de 84 CP /62 KW  atinsă la 5200 ture si dezvoltă un cuplu de  138 Nm la 2600 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 7,0-8,4 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 2001 si 2005.

Motorul  de 1.6 CNG (GPL), cu capacitatea de 1598 cm³ ( cod Z16YNG) cu puterea de 97 CP /71 KW  atinsă la 6200 ture si dezvoltă un cuplu de  140 Nm la 4200 de ture/min, acest motor a apărut in ani de fabricaţie 2001 si 2005 pe Opel Astra Cabrio.

Motorul  de 1.6 16 V, cu capacitatea de 1598 cm³ ( cod X16XEL) cu puterea de 101 CP /74 KW  atinsă la 6000 ture si dezvoltă un cuplu de  150 Nm la 3600 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 7,0-8,4 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 1998 si 2000.

Motorul  de 1.6 16 V, cu capacitatea de 1598 cm³ ( cod Z16XE) cu puterea de 101 CP /74 KW  atinsă la 6000 ture si dezvoltă un cuplu de  150 Nm la 3600 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 7,0-8,2 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 2001 si 2005.

Motorul  de 1.6 16 V Twinport, cu capacitatea de 1598 cm³ ( cod Z16XEP) cu puterea de 103 CP /76 KW  atinsă la 6000 ture si dezvoltă un cuplu de  147 Nm la 3600 de ture/min, acest motor a apărut in ani de fabricaţie 2003 luna a 10-a si 2009 la Opel Astra II Clasic fabricată in Polonia.

Motorul  de 1.8 16 V, cu capacitatea de 1796 cm³ ( cod X18XE1) cu puterea de 115 CP /85 KW  atinsă la 5400 ture si dezvoltă un cuplu de  170 Nm la 3400 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 7,7-8,4 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 1998 si 2000.

Motorul  de 1.8 16 V, cu capacitatea de 1796 cm³ ( cod Z18XE) cu puterea de 125 CP /92 KW  atinsă la 5600 ture si dezvoltă un cuplu de  170 Nm la 3800 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 7,7-8,4 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 2001 si 2005.
Motorul  de 1.8 16 V, cu capacitatea de 1796 cm³ ( cod Z18XEL) cu puterea de 115 CP /85 KW  atinsă la 5600 ture si dezvoltă un cuplu de  170 Nm la 3800 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 8,3-9,6 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 2001 si 2005 numai anumite modele de export au acest motor.

Motorul  de 2.0 16 V, cu capacitatea de 1998 cm³ ( cod X20XEV) cu puterea de 136 CP /100 KW  atinsă la 5600 ture si dezvoltă un cuplu de  188 Nm la 3400 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 8,3-9,6 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 1998 si 2001.
Motorul  de 2.0 16 V, cu capacitatea de 1998 cm³ ( cod X20XER) cu puterea de 160 CP /118 KW  atinsă la 6500 ture si dezvoltă un cuplu de  188 Nm la 4300 de ture/min, acest motor a apărut in ani de fabricaţie 09.2000-08.2002, motor pus pe Opel Astra OPC 1.
Motorul de 2.0  Turbo (16V), cu capacitatea de 1998 cm³ ( cod Z20LET) cu puterea de 190 CP /140 KW  atinsă la 5400 ture si dezvoltă un cuplu de  250 Nm la 1950-5300 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 8.9, acest motor a apărut in ani de fabricaţie 09.2000-2001.
Motorul de 2.0  Turbo (16V), cu capacitatea de 1998 cm³ ( cod Z20LET) cu puterea de 192 CP /141 KW  atinsă la 5400 ture si dezvoltă un cuplu de  250 Nm la 1950-5300 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este estimat la 8.9, acest motor a apărut in ani de fabricaţie 09.2002-2003, motor pus pe Opel Astra OPC 2.
Motorul de 2.0  Turbo (16V), cu capacitatea de 1998 cm³ ( cod Z20LET) cu puterea de 200 CP /147 KW  atinsă la 5600 ture si dezvoltă un cuplu de  250 Nm la 1950-5300 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este estimat la 8.9, acest motor a apărut in ani de fabricaţie 11.2002-01.2005, motor pus pe Opel Astra OPC 2.

Motorul  de 2.2 16 V, cu capacitatea de 2198 cm³ ( cod Z22SE) cu puterea de 147 CP /108 KW  atinsă la 5800 ture si dezvoltă un cuplu de  203 Nm la 4000 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 8,4-8,8 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 2000 si 2005.
Motoarele Diesel (motorină):

Motorul  de 1.7 TD 8 V, cu capacitatea de 1700 cm³ ( cod X17DLC) cu puterea de 68 CP /50 KW  atinsă la 4500 ture si dezvoltă un cuplu de  132 Nm de la 1800-3250 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 5,9 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 1998 si 2000.motorul 1.7 TD este un motor turbo diesel cu injecţie indirectă si turbină folosit la mai multe modele de Opel.Probleme : pot apărea probleme la pornire, din cauza electromotorului, a bateriei, etc. Mai sunt probleme cu alternatorul care se defectează foarte des, se mai poate defecta si turbina destul de frecvent. Mai vreau să adaug că acest motor a fost produs de Isuzu pentru Opel.
Motorul  de 1.7 DTI 16 V, cu capacitatea de 1686 cm³ ( cod Y17DL) cu puterea de 75 CP /50 KW  atinsă la 4400 ture si dezvoltă un cuplu de  165 Nm de la 1800-3000 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 4,4-4,8 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 2000 si 2005.Motor turbo diesel cu injecţie directă, injecţia directă a permis creşterea cuplului si a cailor putere fata de motorul diesel cu injecţie indirectă. Probleme ale motorului 1.7 DTI.
Am să le punctez pe scurt problemele întâlnite la această motorizare:
1. infiltrarea uleiului in apă fie din pricina radiatorului de răcire a uleiului (termoflot) ori din cauza ghidurilor si garniturilor de la injectoare.
2. prelingeri de combustibil ale senzorului de debit de pe pompa de injecţie
3. se defectează Unitatea de Control a Motorului (ECU)/ Calculatorul  injecției de motorină.
4. alternatorul se strică repede (releul si diodele)
5. defecte ale rulmenţilor care se înlocuiesc cu tot cu butucul
6. s-a mai constatat uzura prematură a electromotorului
Motorul  de 1.7 CDTI 16 V, cu capacitatea de 1686 cm³ ( cod Z17DLC) cu puterea de 80 CP /59 KW  atinsă la 4400 ture si dezvoltă un cuplu de  170 Nm de la 1800-2800 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 4,4-4,7 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 2003 si 2005 pe Astra G si 2003-2009 Astra II Clasic.
Motorul  de 2.0 DI 16 V, cu capacitatea de 1995 cm³ ( cod X20DLC) cu puterea de 82 CP /60 KW  atinsă la 4300 ture si dezvoltă un cuplu de  185 Nm de la 1800-2500 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 5,7 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 1998 si 2000.
Motorul  de 2.0 DI 16 V, cu capacitatea de 1995 cm³ ( cod X20DLC) cu puterea de 82 CP /60 KW  atinsă la 4300 ture si dezvoltă un cuplu de  185 Nm de la 1800-2500 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 5,7 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 1998 si 2000.
Motorul  de 2.0 DI 16 V, cu capacitatea de 1995 cm³ ( cod Y20DLC) cu puterea de 82 CP /60 KW  atinsă la 4300 ture si dezvoltă un cuplu de  185 Nm de la 1800-2750 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 6,7 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 2000 si 2005.
Motorul  de 2.0 DTI 16 V, cu capacitatea de 1995 cm³ ( cod Y20DTH) cu puterea de 101 CP /74 KW  atinsă la 4300 ture si dezvoltă un cuplu de  230 Nm de la 1500-2500 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 5,7-5,9 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 2000 si 2005.
Motorul  de 2.2 DTI 16 V, cu capacitatea de 1995 cm³ ( cod Y22DTR) cu puterea de 125 CP /92 KW  atinsă la 4000 ture si dezvoltă un cuplu de  280 Nm de la 1500-2500 de ture/min, consumul de carburant la 100 km este cuprins 6,0-6,1 , acest motor a apărut in ani de fabricaţie 2002 si 2005.

Avantaje si defecte întâlnite la Opel Astra G:
Avantaje:
• direcţie precisă peste rivalul VW Golf 4 si suspensie îmbunătăţită fata de generaţia anterioară
• caroserie complet galvanizată si o garanţie de 12 ani împotriva ruginii
• siguranţă bună cu 4 stele la testele Euro NCAP
• centuri in trei puncte prezente pe locurile din spate in toată gama
• puţine rechemări in service  pe perioada garanţiei
• spatiu suficient
• motoare economice
• computer de bord la îndemână cu afişaj la vedere
Defecţiuni/dezavantaje întâlnite, si la ce trebuie să fiţi atenţi:
• defecţiuni ale articulaţiilor direcţiei
• ruginire a eşapamentului
• ruperi ale suspensiei
• motoare din primele generaţi din 1998 pot prezenta scurgeri
• compresorul de aer defect
• probleme cu unitatea electronică a motorului la anumite motorizări  dar  cazurile sunt izolate (ECU).
• la motoarele 1.6 pentru a înlocuii termostatul motorului trebuie să schimbi si cureaua de distribuţie cu tot cu rolele de tensionare a distribuţie. Se recomandă înlocuirea termostatului odată cu cureaua de distribuţie si rolele întinzătoare.
• radio dereglat sau defect cum vreţi să spuneţi care poate porni la întâmplare ceea ce duce la defectarea bateriei.
• toată gama de motoare de 1,4 si 1,6 necesită completarea cu ulei, circa 0,6 litri la 1.000 de kilometri recomandare specificată de producător si scris si in manualul de utilizare.  Mare atenţie la maşinile second hand la care nu s-a respectat specificaţia producătorului cu privire la adunarea de ulei (0,6 litri) la 1000 kilometri!
• pe modelele din 1999, unele maşinii pot avea zgomote produse de pompa de servodirecţie.
• maşinile cu serile de şasiu WOLOTGF3522184592 până la WOLTGF672BO14989  pot prezenta defecţiuni la pistonul etrierului de frână care poate elibera hidrogen gazos în lichidul de frână. In cazul in care aveţi unul din aceste loturi cu defecte trebuie să reparaţi defecţiunea.

Opel Astra G are o direcţie precisă si un şasiu mai rigid si datorită inginerilor de la Lotus care au ajutat la proiectarea şasiului, a suspenşilor si a direcţiei prin care s-a remarcat Opel Astra G fata de anumită concurentă, dar si o evoluţie uimitoare si un avans tehnologic greu de comparat cu generaţia precedentă de Opel Astra.
Pe piaţa auto găsim Opel Astra G de la 1400 euro, oferta fiind inca destul de bogată pentru un model care a fost si este apreciat. Recomandare la motoarele pe benzină se schimbă distribuţia la 60.000 de km, fiţi foarte atenţi si dacă vă achiziţionaţi un automobil second hand este bine pentru siguranţa dumneavoastră si a buzunarului să înlocuiţi distribuţia.
Nu uitaţi să-mi susţineţi munca printr-un comentariu dacă va plăcut acest articol/review complex.

Referinte. anumite detalii tehnice le-am preluat de pe https://www.wikipedia.org/


8 thoughts on “Review Opel Astra G (Mk 4)

  • Attila

    Nu stiam ca motoarele de la Opel pe benzina sa consume asa mult ulei. Care motoare de 1.6 aspirat sunt cele mai fiabile/reusite din urmatoarele modele: Focus MK2, Opel Astra H, VW Golf 5, Megane 2 ?

    Reply
    • Man Sebastian Post author

      Salut, fiabilitatea motorului este data si de intretinerea corespunzatoare si stilul de condus, referitor la intrebarea ta fiecare din modelele expuse de tine au un motor de 1.6 aspirat fiabil. Motorul de la Ford este foarte fiabil ma refer la cel de 1.6 si de 100/101/102 Cp (puterea difera in functie de anul de productie) motorul este prezent de la prima generatie si are ceva ani in spate practic problemele fiind rezolvate cu toate ca nu a avut mari probleme, iar americanii se pricep sa faca motoare bune pe benzina. Referitor la motorul de 1.6 cu probleme ford a fost cel diesel TDCI, facut in colaborare cu PSA. Si motorul celor de la Renault este reusit cu toate ca au mai avut niste probleme pe prima generatie dar din cate stiu au fost rezolvate, este si cel mai perfomant motor de 1.6 16v aspirat din cele enumerate excluzand variantele similare de la Ford 1.6 VVT si Golf 1.6 FSI, este un motor destul de fiabil. Si motorul celor de la VW este fiabil ma refer la cel de 102 CP 1.6 16V. Si cei de la opel au motorul fiabil cel de 1.6 16v 101 Cp. Iar sa ma rezum la un top cu toate ca toate motoarele enumerate de mine sunt fiabile si au ceva ani in spate fiind prezente si la generati anterioare dar inbunatatite din punct de vedere al fiabilitatii. Ar fi 1.Ford,2. Golf,3.Opel si 4.Renault dar foarte bine poate fi si 1. Ford, 2.Renault, 3. Opel, 4 Golf e posibil sa fiu eu subiectiv toate motorele enumerate sunt fiabile 200.000-250.000 km fara probleme depinde si de intretinere.

      Reply
  • Florin Bucur

    Salut. Am citit tot felul de discutii pe forumuri si presupuneri etc, etc. Intrebarea mea este la Opel Astra G consuma ulei si cand este noua sau dupa un anumit numar de km ca de ex. dupa 150.000 km.In cazul meu Opel astra G 1.6 8 valve cod Z16SE.In manual spune ca e acceptat 0.6 l la 1000 de km asta am inteles.dar cand e accepta dupa 150.000 -200.000 km sau de cand este noua eu trebuie sa-i competez cu ulei ?

    Reply
  • ciprian

    Salutare. Am luat recent un Opel Astra g din 2001 si am unele probleme la el. Poate ma puteri ajuta cu niste sfaturi. Nu functioneaza închiderea centralizata si nu îmi mai arata kilometrii in bord.
    Va multumesc.

    Reply
    • Man Sebastian Post author

      Salut se pare ca ai fost victima unei samsar cel putin asta este concluzia pe care o trag din ceea ce mi-ai scris tu. Sfaturile pe care ti le pot da sunt urmatoarele: 1 pune testerul pe ea si vezi ce erori iti da. 2 dute la un electrician auto priceput.

      Reply
  • Popa D.

    Concis articolul, cu acoperirea intregii game Opel Astra G.
    Fiind detinatorului unui Opel ASTRA Classic II (2007) subscriu in ceea ce priveste consumul de ulei, lucru ignorat de multi posesori dar SPECIFICAT NEGRU PE ALB IN MANUALUL DE UTILIZARE : consumul de ulei 0.6 l / 1000 km !!! Pare paradoxal, dar producatorul te avertizeaza ca, intre doua schimburi (efectuate de regula la 15.000 km, cel mult !), este posibil ca masina ta sa-ti mai consume, frecvent, inca un bidon de (macar) 4 litri !!!
    Asa se intampla si in cazul meu, dupa 10 ani de utilizare si 120.200 km parcursi, fiind unic proprietar, fara exploatare intensiva si cu toate reviziile „la zi” , consumul este cel specificat de producator ! Culmea, am intalnit opelisti, cu aceeasi gama, chiar motorizare Diesel, care spuneau ca motorul lor, desi cu muuult mai multi km ca al meu, nu consuma „gram de ulei’ ! Parca nu i-as crede …

    Reply
  • gica

    intentionez sa cumpar un opel astra g 1.6 an fab. 2008 cu instalatie GPL . de fapt l am si gasit .Pret 2900eur. km 103 mii full unic propietar ,cumparat de la reprezentanta opel .ce sfaturi i mi dati.Am citit tot felul de comentarii pe forumuri cu diferite probleme cu care se confrunta posesorii de astra g

    Reply
    • Man Sebastian Post author

      Salut, in cazul tau este vorba despre un Opel Astra Clasic 2 (G) dupa parerea mea nu ar trebuii sa-ti faci griji in legatura cu fiabilitatea si problemele mororului daca masina a fost ingrijita cum trebuie. Gandestete ca motorul de 1.6 16 valve a fost imbunataiti de-a lungul anilor si in mare parte i s-a retusat eventualele vici de fabricatie. Faptul ca a fost cumparata din Romania din reprezentanta este un lucru foarte bun din mai multe puncte de vedere, in primul rand cel putin cat a avut garantie i s-a facut servisarea in reprezentanta opel si ai poti verfica istoricul si km facuti. In al doilea rand asta inseamna ca ai sanse sa fie km reali cei afisati in bord totusi e bine sa verifici si fiind unic proprietar scapi ca masina pe care o cumperi sa fie vanduta de un samsar (cu toate aste e bine sa fi vigilent si sa verifici si in acte si cine iti vinde masina, sa corespunda cu cel din acte), spre norocul tau sunt testere ce pot verifica km real la modelul pe care vrei sa-l cumperi si la particulari si la reprezentata Opel. mororul de 1.6 aspirat din generatia si anul spus de tine este un motor fiabil ce nu ar trebui sa iti creeze probleme cel putin 200.000 de km asta daca masina a fost ingrijita cum trebuie si servisata la timp. Asa cum am scris si in articol citeste in cartea masinii daca este necesar completarea cu 0,6 l ulei la 1000 de km, iar daca este verifica neaparat la reprezentanta daca s-a respectat acest lucru macar cat a avut masina garantie. Cam atat daca ai si alte intrebari sau nevoie de ajutor nu ezita sa ma contactezi. Daca te hotarasti sa o cumper ar fi bine sa te duci cu ea si la reprezentanta opel si intr-un service particular care vrei tu pentru a o verifica amanutit si roaga-i pe baieti sa puna si testerul pe ea. Daca ai nevoie de ajutor iti stau la dispozitie! Spor la cumparare.

      Reply

Speak Your Mind

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.