Cum sa-ti faci masina să mearga cu apa!

Acesta este un articol mai special în care prezint un sistem prin care puteti să vă faceți masina să funcționeze cu apa! Sistemul prezentat mai jos este un sistem simplu care desparte apa în H și O2 printr-un proces chimic numit electroliza.Toate informațile de mai jos nu îmi aparțin, aparțin Activ Media Information. Nu sunt responsabil pentru neplacerile create de un astfel de sistem!

Va pun si niste video-uri a unor sisteme asemanatoare.


Pentru cei pasionati de mecanica auto, oferim in cele ce urmeaza modul in care se poate transforma automobilul dumneavastra pentru a functiona cu apa. Planul este simplu: veti construi si instala un sistem ieftin alternativ pentru a face ca motorul cu combustie interna al autovehiculului dumneavoastra sa functioneze cu apa, folosind componente care se gasesc in magazinele de specialitate sau la un atelier service auto .
Sistemul converteste apa obisnuita in hidrogen si oxigen. Si apoi arde hidrogenul cu ajutorul oxigenului in interiorul motorului (in locul benzinei).Acest mini-sistem functioneaza foarte bine cu dotarile obisnuite ale oricarui automobil, si se conecteaza la carburator cu garnituri si tuburi care se gasesc la magazine.
Veti instala un rezervor pentru apa facut dintr-un bidon de plastic, un circuit electronic de control, un circuit de reactie, o adaptare presurizata pentru carburator, si 3 indicatoare (masuratoare) si apoi le veti conecta la carburator.
ATENTIE! Activ Media Information nu poate fi facuta responsabila pentru eventualele neplaceri aparute in timpul construirii sau folosirii motorului cu apa. Decizia de construire a motorului cu apa va apartine in totalitate, asumandu-va toate riscurile care pot apare. Va sfatuim sa apelati la un specialist.
Simplitatea consta in faptul ca este un sistem de tip „la cerere” care nu necesita stocarea pretioasa a hidrogenului (care este intalnita la rachete). Hidrogenul este creat doar atunci cand este nevoie de el pentru a „hrani” motorul. Cu o simpla apasare pe pedala de acceleratie, creati instantaneu mai mult hidrogen gazos pentru consumul imediat din motor. Cantitatea de hidrogen variaza prompt dupa cum apasati pe pedala de acceleratie. Motorul va functiona cu apa la fel ca pe benzina.
Si daca tot aveti de ales, ce alegeti? Apa sau benzina?
La ce performante sa va asteptati? Instalat si reglat corespunzator, sistemu; modificat va functiona mai rece decat cel pe benzina, si la o putere ceva mai mare. Consumul de apa se va situa intre 0,8 si 5.2 litri la 100 de km, in functie de priceperea dumneavoastra in a regla sistemul.
Daca aveti aptitudini mecanice ,sau sunteti pasionat de mecanica auto, puteti face chiar dumneavoastra aceste modificari (desi noi va recomandam un specialist), mai ales daca aveti o masina de tip vechi, cu motor simplu (cum este Dacia 1300).
Daca insa aveti un motor cu injectie, este mai bine sa cereti sfatul unui mecanic autorizat in astfel de motoare, pentru ca sistemul mai necesita un adaptor special, de tipul celui folosit la motoarele transformate sa functioneze cu GPL. Va reamintim ca hidrogenul consumat de motor nu este stocat sub presiune, ci este fabricat instantaneu, la cerere.
Ce impact asupra mediului ambiant va avea motorul cu apa? Va produce vapori de apa si oxigen pur. De aceea, este un motor curat care nu murdareste mediul (precum cel cu benzina). In plus, veti contribui la imbogatirea cu oxigen a atmosferei noastre, si nu este de neglijat interesul evident pe care-l vor manifesta cei din jurul dumneavoastra.
Trebuie sa specificam ca acesta nu este un motor cu aburi (ca la clasicele locomotive).
Temperaturile si presiunile inalte nu se folosesc in acest tip de motor.
Acesta ramane un motor cu combustie interna care arde hidrogen si evacueaza vapori de apa si oxigen, ca produse secundare de ardere.
Un lucru foarte important: benzina nu este necesara, ci doar optionala.
Benzina sau apa?
Benzina contine o foarte mare energie termochimica, dar apa are si mai multa. Putini dintre noi stim ca asa-numita combustie interna este, de fapt, un proces de tip „termo-vapori”, adica nu se foloseste lichid in functionare. Cea mai mare parte a benzinei dintr-un sistem cu combustie interna se consuma (prin incalzire si apoi ardere) in convertorul catalitic, dupa ce a „scapat” cu bine din camerele de ardere ale motorului. Asta inseamna ca majoritatea combustibilului pe care-l platim atat de scump ” se duce pe apa sambetei” in procesul care tine sub control combustia efectiva. Este doar un mod defectuos si foarte poluant care risipeste potentialul combustibilului.
Cum functioneaza? Simplu
Chiar incredibil de simplu. Apa este pompata atat cat este necesar pentru a mentine un nivel corespunzator in camera de ardere. Electrozii sunt alimentati cu un curent pulsant de 0.5-5 Amperi care transforma apa (prin electroliza) in hidrogen si oxigen:
2(H2O) = 2H2 + O2
Cand presiunea atinge un nivel suficient, intoarceti cheia si porniti. Apasati pedala de acceleraie si transmiteti si mai mult curent catre electrozi, care vor produce si mai mult hidrogen pentru a alimenta cilindrii motorului.
Privit in ansamblu, energia gratuita vine din apa, folosita intr-un sistem deschis , pentru ca energia latenta (potentiala) din apa este suficienta pentru a pune in miscare motorul si, deci, alternatorul, care produce curentul necesar electrolizei apei. Alternatorul este destul de eficient pentru a asigura consumuri de curent, sficient de mari (10-20 Amperi), inclusiv curentul (mic) necesar pentru a genera hidrogen. Nu va trebuie baterii suplimentare.
Pas cu pas
1. Instalati indicatorul de temperatura al cilindrului (CHT) si masurati intervalul de temperatura la care lucreaza motorul (cu benzina) inainte de transformare, pentru comparatia ulterioara.
Indicatorul CHT clasic functioneaza pe baza unui termocuplu si nu necesita alimentare electrica.
2. Construiti circuitul electronic de control (controller) si verificati apoi ca obtineti pulsuri corecte de curent.
3. Construiti camera de reactie si testati-o folosind controller-ul (fara presiune).
4. Instalati pe masina rezervorul de apa, controller-ul, camera de reactie si garniturile de presiune.
5. Porniti motorul si reglati circuitul de control pentru a obtine o buna performanta.
6. Instalati valvele de otel inoxidabil si acoperiti pistoanele si cilindrii cu un strat ceramic.
7. Acoperiti sistemul de evacuare a gazelor cu un strat ceramic (in afara de convertorul catalitic), sau lasati sistemul sa rugineasca si apoi inlocuiti-l cu un altul facut din otel inoxidabil.
Necesar de materiale :
1. Rezervor de apa cu pompa si senzor de nivel;
2. Circuitul electronic de control, conductori(fire) electrice, conectori, si rasina epoxy;
3. Camera de reactie cu electrozi si garnituri;
4. Tub flexibil de otel inoxidabil cu diametrul de 10 mm, garnituri si cleme;
5. Kit de garnituri tip pentru carburator (vapori-presiune);
6. Indicatoare de presiune, nivel si CHT;
7. Valve de otel inoxidabil;
8. Jonctiune de cupru;
9. Tratament de acoperire ceramica pentru cilindri si pistoane;
10. Ansamblu de evacuare din otel inoxidabil sau cel clasic acoperit cu un strat ceramic.
Unelte:
In afara de cele obisnuite si evidente (surubelnite, chei, masina de gaurit, etc), mai aveti nevoie de un aparat de masura a curentului (ampermetru/voltmetru) si de un osciloscop.
Vom reveni cu schema!
Suntem pe fundul unui ocean unde nu mai vedem lumina de la suprafata. Sa luptam sa ajungem la lumina! Eu sunt sirena ce va voi ajuta sa ajungeti la mal si sa cunoasteti adevarul Pur!